Biežāk uzdotie jautājumi

1. Cik ātri var saņemt pasūtīto preci?
Mēs nodrošinām, lai Jūsu pasūtījums tiktu piegādāts pēc iespējas ātrāk. Ja prece ir noliktavā, Jūs to saņemsiet jau tajā pašā vai nākamajā darba dienā. Citās situācijās mēs informēsim Jūs par precīzu piegādes laiku.

2. Vai pasūtīto preci var nosūtīt?
Mēs piedāvājam ērtu piegādi visā Latvijā! Izvēlieties sev piemērotāko kurjerdienestu: DPD, Omniva, Latvijas Pasts vai Venipak. Piegādes maksa tiek aprēķināta atkarībā no sūtījuma svara un piegādes adreses.

3. Mainu auto, un vecā aprīkojuma izmantošana jaunajam auto nav iespējama. Ko darīt?
Mēs novērtējam Jūsu lojalitāti! Mainot auto, Tregers SIA klientiem nav jāuztraucas par veco aprīkojumu. Mēs piedāvājam vairākus risinājumus:
Iemaksa: Izmantojiet veco aprīkojumu kā iemaksu jaunajam.
Realizācija: Mēs palīdzēsim Jums pārdot veco aprīkojumu, uzglabājot to pie sevis un uzņemoties visus ar to saistītos formalitātes.

4. Garantija.
Mūsu garantija ir ne tikai formāla, bet arī praktiska. Tā attiecas gan uz jauniem, gan lietotiem produktiem, kas iegādāti pie Tregers SIA. Garantijas nosacījumi atbilst Latvijas Republikas likumdošanas prasībām.

5. Vai nomas aprīkojumu var saņemt un nodot brīvdienās?
Nomas aprīkojumu var saņemt tikai darba dienās, izņēmuma gadījumos arī ārpus darba laika, iepriekš saskaņojot. Nodot aprīkojumu var arī brīvdienās, ja tas ir saskaņots iepriekš. Tomēr tas ne vienmēr ir iespējams, ja, piemēram, mūsu AM jau ir kāda kaste vai telts. Veloturētājus un šķērsstieņus var atgriezt arī brīvdienās.

Ja neesam atbildējuši uz kādu Jūs interesējošu jautājumu, mēs esam šeit, lai palīdzētu! Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem.

Kurjerpasts

Pieņemam Realizācijā

Iegādājies uz nomaksu

Pēcpārdošanas Atbalsts

ESTO un E-Līzings būs Tev blakus, ja pirkums pārsniedz Tavu budžetu.

Mēs saprotam, ka ikvienam ir savi finanšu griesti.
Tāpēc mēs sadarbojies ar partneriem, kas var palīdzēt Tavu sapni īstenot realitātē.