1. Cik ātri var saņemt pasūtīto preci?
Mēs rūpējamies par to, lai Jūsu pasūtījums tiktu piegādāts pēc iespējas ātrāk. Ja prece ir noliktavā, saņemsiet to jau tajā pašā vai nākamajā darba dienā. Citos gadījumos mēs Jūs informēsim par precīzu piegādes laiku.
2. Vai pasūtīto preci var nosūtīt?Ērta piegāde visā Latvijā!
Izvēlieties sev piemērotāko kurjerdienestu: DPD, Omniva, Latvijas Pasts vai Venipak. Piegādes maksa tiek aprēķināta atkarībā no svara un piegādes adreses.
3. Mainu auto un aprīkojums no vecā auto jaunajam neder. Ko darīt?
Mēs novērtējam Jūsu lojalitāti! Mainot auto, Tregers SIA klientiem nav jāuztraucas par veco aprīkojumu. Piedāvājam vairākus risinājumus.
Iemaksa: Izmantojiet savu veco aprīkojumu kā iemaksu jaunajam.
Realizācija: Mēs palīdzēsim Jums pārdot savu veco aprīkojumu, to uzglabājot pie sevis un uzņemoties visu ar to saistīto stresu.
4. Garantija.
Garantija pie mums ir ne tikai uz papīra, bet arī dzīvē. Tā attiecas gan uz jaunu, gan uz lietotu aprīkojumu, kas iegādāts pie Tregers SIA. Garantijas un to derīgums atbilst Latvijas Republikas likumdošanas prasībām.
5. Vai nomas aprīkojumu var saņemt un nodot brīvdienās? Nomas aprīkojumu, var saņemt tikai darba dienās, vai izņēmuma gadījumos ārpus darba laika, vakaros, iepriekš saskaņojot. Nodot, iepriekš saskaņojot var arī brīvdienās. Taču ne vienmēr tas ir iespējams, ja, piemēram, uz mūsu AM jau ir kāda kaste, vai telts. Veloturētājus un šķērsstieņus var atgriezt arī brīvdienās.
5. Ja Jums ir kādi jautājumi, mēs esam šeit, lai palīdzētu! Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem.